خرید بلیط هواپیما - An Overview

Wiki Article

فلای‌تودی به عنوان بزرگترین مرجع فروش بلیط هواپیما خارجی و داخلی در ایران، سرویس منحصربه‌فردی را برای اولین بار در ایران در اختیار کاربران خود قرار داده است.

We hold that the principal theory of e-commerce is the ease of travel, having a booking agreement. As being a supplier of tickets, We have now created it basic for you with charter flight providers and distinct airlines.

در صورتی که به باشگاه مشتریان ما بپیوندید و قیمت ها و تخفیف های ویژه ایران چارتر را مشاهده و خرید نمایید

Embark with a fascinating journey in the historical and cultural treasures of Iran as irancharter.ir opens its Digital doors to curious minds.

چگونه می‌توان از فلایتیو بلیط هواپیما خارجی خریداری کرد؟

خرید آنلاین بلیط هواپیما بسیار آسان است. مانند بسیاری دیگر از امور روزمره که این روزها آنلاین انجام می دهیم.

کنسلی بلیط‌ های سیستمی با توجه به قوانین هر ایرلاین متفاوت است و در صورت درخواست استرداد، مبلغ جریمه از قیمت بلیط هواپیما کسر و مابقی وجه به حساب شما واریز می‌شود. بنابراین اگر احتمال تغییر تاریخ یا کنسلی سفر وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم بلیط سیستمی خریداری کنید.

زیرا چه شما با آن بلیط چارتر هواپیما سفر کنید چه سفر بلیط هواپیما نکنید. چارترکننده هزینه ی آن بلیط را به ایرلاین پرداخت می کند. پس لطفا در خرید بلیط چارتر هواپیما دقت کنید.

آن مسافر قادر است با ارائه بلیط هواپیما در فرودگاه کارت پرواز دریافت نماید. کارت پرواز بیانگر آن است که مسافر می تواند با آن پرواز سفر کند.

برای خرید بلیط هواپیما میتوانید به سبک قدیم مستقیما از ایرلاین اقدام کنید. یا به یک آژانس هواپیمایی مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه قوانین و مقررات میزان بار مجاز شرکت‌های هواپیمایی را در یک جدول به تفکیک مشاهده کنید.

از طریق فلایتیو امکان پرداخت از طریق کارت‌های شتاب و همچنین کیف‌پول رمزارز را دارید. برای پرداخت آنلاین که تنها لازم است روند خرید را پیگیری کنید و به درگاه پرداخت امن انتقال یابید.

کاملا طبیعی است که در هنگام کنسل کردن بلیط، مبلغی بابت جریمه (که توسط ایرلاین مربوطه تعیین می‌شود) از مسافران کسر شده و مابقی پول در کمترین زمان برگشت داده خواهد شد.

آیا پروازهای چارتر خارجی هم روی سایت علی‌بابا عرضه می‌شود؟

Report this wiki page